سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراقب کلاهبرداریهای مهاجرتی باشید!

کانادا یکی از ایده آل ترین کشورها، برای مهاجرت به قصد کار، تحصیل و زندگی می تواند باشد. استانداردهای بالا برای زندگی، خدمات رفاهی و درمانی، کیفیت سیستم آموزشی و طبیعت فوق العاده کانادا،سبب شده افراد زیادی برای زندگی در این کشور برنامه ریزی نمایند. اما متاسفانه، افراد و یا سازمان‌های زیادی هستند که از طریق سواستفاده از این شور و اشتیاق متقاضیان و تحمیل هزینه‌های گزاف و بی‌مورد، تنها جیب آنها را خالی می‌کنند.

به این نکته خیلی مهم توجه داشته باشید: برنامه های  مهاجرتی که قرار است از طریق آن اقدام کنید باید حتما در سایت رسمی مهاجرت به کانادا و یا سایت‌های استانی تدوین شده باشند. این سایت‌ها به صورت مستمراخبار و مطالب خود را به روز نگه می دارند. اگر برنامه مد نظر شما در این سایت‌ها وجود نداشته باشد، احتمالا این پیشنهاد ها از طرف افراد و موسسات مختلف، راهی برای اخاذی از شماست و هیچ نتیجه ای را دربرنخواهد داشت.

افزون بر این برنامه‌های مختلفی مانند مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، مهاجرت به کانادا از طریق خرید سهام، مهاجرت به کانادا از طریق خرید اوراق قرضه، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و غیره نیز از دیگر راه‌های تقلبی هستند که هیچ نقشی در پروسه اخذ اقامت و یا ویزای کانادا ندارند.با سرچ در سایت های معتبر مهاجرتی کانادا هیچ اثری از این برنامه‌های دروغین مهاجرتی نخواهید دید.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

جالب است بدانید بر خلاف بعضی کشور ها هیچ برنامه‌ مهاجرتی تحت این عنوان در کانادا وجود ندارد. ولی شما می‌توانید از طریق گزینه‌های مشابه مانند برنامه‌های کارآفرینی در استان‌های مختلف و همچنین مهاجرت از طریق استارتاپ اقدام کنید. این روش‌های جایگزین دارای اعتبار بوده و توضیحات آن در سایت‌های رسمی کانادا قابل مشاهده هستند. بنابراین، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت را از ذهن خود خارج کنید. به بیان دیگر، شما باید در کنار ثبت شرکت در کانادا، ایده جالبی برای راه‌اندازی یک کسب و کار داشته باشید که مورد تایید دولت کانادا قرار بگیرد و این ایده را در قالب یک طرح کسب و کار ارائه دهید. بنابراین، اگر قصد داشتید از روش مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت اقدام به اخذ اقامت کنید، ممکن است پتانسیل شرکت در برنامه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری را داشته باشید. کافی است طرح مناسب و سودآوری را انتخاب کنید که در کشور کانادا قابل اجرا باشد و مراحل آن را گام به گام طی کنید.

همچنین باید بدانید که مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت به هیچ وجه برابر با برنامه کارآفرینی در استان‌های مختلف کانادا نیست. ثبت شرکت در کانادا منفعت خاصی برای این کشور به همراه نخواهد داشت مگر در کنار کارآفرینی و راه‌اندازی استارتاپ به آن نگاه شود.