سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر موبایل سامسونگ

امروزه تعمیرات موبایل اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده است. کمتر کسی پیدا میشود که از گوشی های موبایل هوشمند و همینطور تبلت ها استفاده نکند و از امکانات گسترده این گجت بی بهره بماند. گوشی های هوشمند و تبلت ها یک پکیج کامل از امکانات مختلف اعم از دوربین عکاسی و فیلمبرداری، کامپیوتر شخصی، موزیک پلیر و دیگر مزایا می باشد. حال اگر این گوشی هوشمند شما دچاره مشکلاتی شود شما نیاز دارید که گوشی خود را برای تعمیر گوشی، به یک کلینیک تعمیرات موبایل ببرید. تعمیرینوآماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر انواع موبایل از جمله سامسونگ می‌باشد.

تعویض هارد گوشی سامسونگ

هارد و یا همان EMMC بخش مهمی از گوشی موبایل است که اکثر اوقات کاربران با این قطعه دچار مشکل می‌شوند و عملکرد گوشی‌های هوشمند را مختل می‌کند. تعمیرات هارد گوشی‌ در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل بسیار حساس و نیاز به تخصص دارد. به همین خاطر شخصی که دارای دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل باشد می‌تواند مشکل را تشخیص داده و آن را تعمیر کند.

تعویض هارد گوشی در برند ها و CPU های مختلف با یکدیگر فرق می کند. به علت چسبی بودن هارد گوشی های جدید و همینطور نیاز به مهارت، تجربه، ابزار و تجهیزات خاص، آی سی اورجینال و فایل پروگرم هارد، تعویض هارد گوشی یکی از تخصصی ترین کارها در زمینه تعمیرات موبایل می باشد.

تعویض تاچ و ال سی دی

بیشترین کاربرانی که برای تعمیر موبایل خود به نمایندگی تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط مراجعه می کنند مشکل اصلی آنها شکستن تاچ و ال سی دی موبایلشان است. یکی از رایج ترین تعمیراتی که بر روی گوشی های موبایل انجام می‌شود، تعمیر ال سی دی و تاچ است. تاچ و ال سی دی موبایل از مهم ترین قطعات گوشی موبایل محسوب می شود که در واقع باید از آن خیلی مراقبت به عمل آورد.

تاچ و ال‌سی‌دی هرگوشی هوشمند به همان میزانی که در زیبایی و جلوه‌ی گوشی تاثیر گذار است، آسیب‌پذیر و شکننده هم می باشد. در صورت افتادن یا متحمل شدن ضربه به صفحه موبایل ممکن است دچار شکستگی شده و کاربر برای تعویض آن باید به کلینیک تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کند. مهم ترین نکته ای که افراد به آن توجه می کنند و برایشان مهم است کیفیت تاچ و ال سی دی و اصل بودن ان است.

 

پذیرش و تعمیر موبایل در محل

این امکان برای کاربران فراهم شده است که ، از خدمات پذیرش و تعمیرات موبایل در محل استفاده کنند. در این سرویس کارشناس مربوطه به آدرس موردنظر شما اعزام شده، گوشی معیوب شده را تحویل گرفته و به واحد تعمیرات منتقل می کند؛ درنهایت نیز پس از اتمام تعمیرات موبایل، گوشی را در درب منزل به شما تحویل می دهد. با استفاده از این سرویس نیازی به مراجعه حضوری برای تعمیر موبایل سامسونگ نیست؛ از این‌رو می‌توانید در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید و به راحتی گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.