سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل و هزینه اجرا


با توجه به این موضوع که در معماری امروزه حفاظ استیل و نرده های فلزی مورد استقبال قرار گرفته است و بکارگیری آنها در ساختمان بسیار متنوع شده و در طرح ها و مدل های متفاوتی ارائه میشود باید این موضوع را در نظر داشت که اولین کاربرد نرده حفظ امنیت و ایمنی افراد است به همین دلیل غیر از مسئله زیبایی و متنوه بودن طرح های نرده بکارگیزی فلزی که بتواند بیشترین مقاومت را داشته باشد در اولویت قرار می گیرد.عوامل مختلفی در اجرای نرده های استیل و قیمت آن دخیل است. این نرده قیمت ثابتی ندارد و این موضوع به ‌این‌ علت است که دو نوع گرید آن یعنی  304 و 201  ازنظر کیفیت و قیمت تفاوت زیادی با یکدیگر دارند،دلیل این تفاوت هم میزان نیکلی است که در این دو نوع از استیل بکار رفته است هرچقدر درصد نیکل بیشتر باشد استیل مقاوم تر خواهد بود. به همین دلیل با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند .

اولین فاکتور تعیین کننده در قیمت نرده استیل متراژ است. در واقع بسته به میزان متراژی که استیل نیاز است طبیعتا هزینه آن هم بیشتر خواهد شد.
دومین فاکتور مهم گرید استیل است. همانطور که گفته شد استیل در گرید های 201 ، 304 و 316 عرضه می شود. هرچقدر که این اعداد بالاتر رود میزان مقاومت فلز استیل بالاتر رفنه و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم تر می شود.
سومین عامل تعیین کننده در هزینه اجرای نرده استیل میزان پیچدگی طرح برای اجراست. هرجقدر که نرده شما از نظر طراحی و مدل پیچیده تر باشد هزینه اجرای آن نیز بیشتر می شود
و فاکتور آخر در این رابطه هزینه حمل و نقل آن است. در اغلب کارهای ساختمانی این فاکتور در ایتدای برآورد هزینه نادیده گرفته  می شود و افراد تنها به هزینه محصول می پردازند و هزینه حمل و نقل از کارگاه تولید تا محل نصب نرده را محاسبه نمیکنند. این هزینه به عهده مشتری است و باید آن را در محاسبات خود در نر داشته باشید.

 

مزایای نصب نرده استیل چیست؟


مهم ترین مزای نرده استیل مقاوت بالا در برابر سرما، گرما، رطوبت، گرد و غبار و همچنین قابلیت نصب در فضای داخلی و فضای خارجی را داشته و نظافت آن آسان است. به همین دلیل برای پله های داخل ساختمان، بیرون ساختمان، تراس و دور استخر کاربرد بسیاری دارد.