سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده استیل راه پله

نرده استیل راه پله

قیمت نرده استیل راه پله

ساخت و نصب نرده های محکم برای راه پله ها ضروری است. نرده راه پله باید امن و قابل اتکا باشد. استفاده از یراق آلات استیل روی نرده راه پله امکان پذیر است. به این ترتیب علاوه بر نرده ای محکم، شکل ظاهری نرده نیز قابل قبول است. انواع نرده استیل پیش ساخته و فانتزی برای پله خم، راه پله، پله پیچ و ... به کار می رود. پروفیل نرده استیل راه پله در چند کیفیت تولید می شود. قیمت نرده استیل راه پله با پروفیل 304 در مقایسه با پروفیل 210 بیشتر است. اگر از لوله استیل به جای نرده استیل در راه پله استفاده شود، هزینه کاهش می یابد. کیفیت نرده استیل ارتباط مستقیم با جنس آلیاژهای به کار رفته در استیل دارد. قیمت هر متر مربع نرده استیل راه پله با کیفیت استیل و طول راه پله در ارتباط است.

قیمت نرده استیل بالکن

مدل نرده استیل بالکن روی قیمت آن اثرگذار است. برخی از نرده ها به منظور جلوگیری از سقوط و برای بالا بردن امنیت بالکن نصب می شوند. ارتفاع نرده های حفاظ بالکن در این مورد از نرده های راه پله بلندتر است. اما اگر نرده استیل بالکن به جهت جلوگیری از سرقت در ساختمان نصب می شود، ارتفاع آن از سقف تا کف بالکن در نظر گرفته می شود. قیمت نرده استیل ضد سرقت بیشتر از نرده استیل جانپناه بالکن است. نرده استیل بالکن نیاز به مراقبت خاصی ندارد و هرگز دچار آسیب نمی شود.

بهترین نرده استیل

قیمت نرده استیل بالکن

قیمت حفاظ استیل

نرده پنجره برای جلوگیری از ورود بیگانگان به داخل ساحتمان نصب می شود. البته در برج های مسکونی نیز نصب حفاظ برای جلوگیری از سقوط ساکنین و حفظ جان افراد الزامی است. این حفاظ در قسمت بیرونی و لبه خارجی پنجره نصب می شود و در برابر ضربات تحمل بالایی دارد. قیمت نرده استیل پنجره برای حفاظ ضد سرقت در طبقات اول بالاتر از نرده های ضد سقوط پنجره است. برخی از ویژگی های حفاظ استیل پنجره عبارتند از:

  • دوام و استحکام بسیار بالا
  • ضد زنگ زدگی
  • ضد خراش
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • ضد پوسیدگی
  • بدون تغییر رنگ در طول زمان
  • ظاهر زیبا و چشم نواز

قیمت نرده استیل بانکی

انواع استیل پنجره برای امنیت در اماکن عمومی و ساختمان های تجاری نصب می شوند. استیل بانکی معروف ترین سازه امنیتی برای محافظت از درب بانک هاست که به نمای ساختمان آسیب نمی زند. پروفیل ساخت این حفاظ کیفیت بالاتری دارد. انواع نرده استیل ضد سرقت علاوه بر بانک ها در طلا فروشی ها، صرافی ها، ساختمان های تجاری و ... نصب می شود. قیمت نرده استیل برای فضای بیرونی و فضای داخل متفاوت است. حفاظ استیل پنجره دیوارکوب، حفاظ استیل پنجره هلالی، حفاظ استیل پنجره افقی، حفاظ استیل پنجره عمودی هر کدام قیمت متفاوتی دارند.