سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه UPVC

برای ساخت درب و پنجره upvc  از ماشین آلات upvc استفاده می شود. این ماشین آلات شامل انواع دستگاه UPVC می باشند.  دستگاه UPVC به منظور راه اندازی خط تولید درب UPVC و یا پنجره دوجداره مورد نیاز می باشد.

درب و پنجره UPVC

با افزایش هزینه تولید درب و پنجره آهنی، چوبی و آلومینیومی استفاده از پنجره و درب UPVC رونق یافت. از مزایا درب و پنجره UPVC می توان به استقامت فیزیکی بالا، پایداری در شرایط جوی مختلف و تنوع در طرح و رنگ اشاره نمود.
در ایران خط تولید پروفیل upvc در اواخر دهه 50 در استان گیلان احداث شد و در سال های بعد واحد های تولیدی دیگر نیز احداث گردید.

چرا از محصولات UPVC استفاده کنیم؟

مانع از ورود آلودگی های محیطی و گرد و غبار شده و در محیط های سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.میزان صوت را کاهش داده و بسیار مقاوم و ایمن در مقابل سرقت می باشد.
درب و پنجره UPVC غیر قابل اشتعال بوده و دارای قدرت مکانیکی خوب می باشد. همچنین بسیار سبک بوده و در برابر ساییدگی مقام است. این محصولات به راحتی شکل گرفته، بریده شده، جوش داده و متصل می شود.
از دیگر مزایا درب و پنجره UPVC می توان به ضد حریق بودن آن و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی تا 40 درصد اشاره نمود.

انواع دستگاه یو پی وی سی شرکت دیلای ماک 

دستگاه برش UPVC
کمپرسور هوا
دستگاههای مولین یا کتیبه
دستگاه های جوش UPVC
دستگاه تمیز کن پروفیل های UPVC
انواع دستگاه فرز
دستگاه زهوار در و پنجره دوجداره

معرفی برخی از انواع دستگاه UPVC

 

 دستگاه برش UPVC

دستگاه برش   UPVC وظیفه قطع کردن پروفیل های یو پی وی سی را برعهده داشته و دارای اهمیت بالایی می باشد. دستگاه برش UPVC به طور پیش فرض دارای زاویه برش 45 و 90 درجه می باشد.

دستگاه تمیز کن پروفیل های UPVC

دستگاه تمیز کن ضایعات تولید شده از عملیات جوشکاری را کاملا پلیسه بداری نموده و کلاف ایجاد شده را برای ادامه فعالیت اماده می کند.کیفیت عملکرد دستگاه تمیز کن به منظور زیبایی و پیاده سازی حرفه ای کلاف دارای اهمیت بالایی می باشد.

دستگاه زهوار در و پنجره دوجداره

در جهت سهولت بیشتر در امر تولید، دستگاه زهوار با قابلیت برش در انواع مختلف می باشد. این دستگاه زهوار ها را برای جاگذاری در پروفیل آماده می کند.
ستگاه upvc,دستگاه یو پی وی سی,قیمت دستگاه upvc,دستگاه مونتاژ upvc
شرکت دیلای ماک ارائه دهنده انواع دستگاه upvc در ایران . با قیمت های استثنایی و کیفیت بالا  . گروه تجاری دیلای ماک یکی از با سابقه ترین مجموعه های فعال در زمینه ارائه دستگاه های تولید درب و پنجره یو پی وی سی upvc در ایران می باشد ویندور با ارائه چندین مدل دستگاه تولید درب و پنجره یو پی وی سی upvc ، نظر فعالین و متقاضیان دستگاه را بطور کامل تأمین می نماید مجموعه دیلای ماک یک مجموعه کامل تجاری و خدماتی است که بخش تجاری آن شامل ارائه ماشین آلات و دستگاه های وارداتی محصول کشور ترکیه و همچنین ماشین آلات و دستگاه هایی است که قطعات آن از کشور ترکیه وارد می شوند و در داخل کشور مونتاژ می شوند

دستگاه جوش upvc چیست ؟

بعد از پایان مرحله برش یو پی وی سی نوبت به وصل کردن قطعات است با استفاده از دستگاه جوش یو پی ویسی می توان پروفیل های برش داده شده را به هم اتصال داد پروفیل ها را به این شکل برش می دهند بزرگ اولی برش طرف راست بزرگ دومی طرف چپ کوچک اولی به طرف راست کوچک دومی به طرف چپ دستگاه شامل دو عدد المنت گرما استاین المنت ها می توانند تا 300 درجه سانتی گراد گرم شونددمای مورد نیاز برای جوش خوردن پروفیل های upvc حداقل 240 درجه سانتی گراد است دستگاه شامل زاویه جوش است زاویه استاندارد 90 درجه است که چارچوب استاندارد پنجره حاصل میکند زاویه های دیگر هم برای طاق پنجره های خمدار است این دستگاه شامل دو عدد پرس میز است این پرس ها قدرت 2000 فشار بادی را دارد و پروفیل را ثابت نگه می دارد این دستگاه ها در سه نسل اند نسل اول دستی نسل دوم نیمه اتوماتیک نسل سوم تمام اتوماتیک نسل تمام اتوماتیک شامل دست های روباتیک است این دست ها می توانند به دستگاه برش وصل شوند و خود پروفیل و دما را تنظیم کنند و همچنین میز هایی دارند که چارچوب آماده شده را به سمت مکان مونتاژ هدایت میکنند و این دستگاه ها می توانند گالوانیزه پنجره و پروفیل را خود خم و انعطاف دهند این نسل نیازی به کارگر ندارد! نسل نیمه اتوماتیک این نسل نیازی به یک عدد کارگر دارد دست ندارد میز هدایت ندارد و به دستگاه برش متصل نیست دما باید دستی تنطیم شود و باید پروفیل ها و چارچوب توسط نیروی انسانی حمل شود و چرخش هنگام جوش نیز به نیروی انسانی نیاز دارد نسل آخر دستی این نسل یک دستگاه دستی کوچک است که پروفیل هارا در زمین و در مدت نسبتا زیاد جوش میدهد